Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с предно окачване

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с предно окачване

    Така след смяна на какво ли не по предницата на колата остана следния проблем който се разраства малко по малко. Значи проблема е следния.
    При тръгване на ляв завой с повечко газ се чува неколкократно притупкване от дясната страна. Ако газта не е много всичко е наред. Шума е глух (докарва на разбит тампон по окачването) така беше в началото след това взе да се появява при преминаване по неравности (бабунки предимно но естествени не от големите легнали полицаи там нямам проблем) но много рядко трябва колата да се заклати по особен начин последователно нагоре надолу и тогава се чува и това не е всеки път зависи и от пътя по който се кара понякога със седници не го чувам. Веднъж минавах по път по който не бях минавал от доста време и там го имаше тупкането в един участък от пътя доста често. по
    Последно взе да се появява и при по ниски скорости при мерно тръгна от светофар с повече газ включвам втора давам газ колата преминава през малка бабунка и се чува познатия шум. При всякакви други случаи ГО НЯМА като преминаване през гърбица с голяма скорост, преминаване през дупки и неравности преминаване със всякаква скорост през онези гърбици с многото малки конусчета . При преминаването на последните изброени препятствия колата е стегната и няма никакви странични шумове.
    Така сега описвам това което съм подменил до момента по предницата.
    Пълен полиуретан горни ,долни носачи стабилизираща щанга шарнирните на всички носачи са здрави (носачите са нови с изключения на долен носач от дясната страна който е стар Но въпросното явление пак беше на лице и при нов носач без полиуретан).
    Сменени са амортисьори и тампони на макферсоните
    Сменена е рейката и кормилните накрайници всичко (като външните са стари но са много стегнати)
    Сменени са и биалетките.
    Сменен е и тампона на двигателя от страна на ангренажа долния а горния е напъван със щанги и няма проблеми.
    А между другото имам и спунка между макферсоните но нямаше влияние върху този шум.
    Преглеждал съм и висящия лагер видимо няма луфтове. Питал съм колегата Лисан от какво може да е естествено човека не може да прави диагностика по окачването от 400км давал мие съвети за други проблеми и съм ги оправял , според него не може да е от висящия лагер или вътрешно каре.
    според мен не може да е от външно защото шума не е металически а глух.
    Моля да се пише ако някой наистина има идея от какво може а е проблема.
    Ако някой има странични въпроси нека да пише на Л.С.
    156 1,8 ТS 99
    Nissan Murano 2005

  • #2
    Захваще на долния носач към моста? Нещо криво по самия мост?
    Митьо Бомбата: Ех, какви времена бяха... животински времена

    Comment


    • #3
      Носача е хванат здраво и съм го стягал лично няма никакви кривини а и колата я взех без този проблем.
      Всичко е притегнато и проверявано по няколко пъти. А и няма следи от сериозни удари.
      156 1,8 ТS 99
      Nissan Murano 2005

      Comment


      • #4
        Колега нещо такова се чуваше на един приятел,оказа се карето ( не се сещам дали външно или вътрешно).Колата му верно няма нищо общо с нашите (форд мондео) ,но реших да го спомена защото симптомите наподобяват.Та мисълта ми е,защо не отидеш някъде където има валяци и да пробваш с повечко газ да видиш дали ще има някакви подобни симптоми,т.е. да елиминираш влиянието на пътната настилка.Пък аз преди време си бях скъсал единия болт на предния мост(това на ауди 80),това го казвам само за да обърнеш внимание на вс.болтове отдолу,просто за вс случай.А тампоните на мотора добре ли са?
        Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
        Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
        Горе главата, нищо че е празна...

        Comment


        • #5
          Тампоните да добре всички болтове са притегнати и проверени А карето чука по друг начин металически а това не е такова, а и проявяването му не е като на каре, примерно карето чука доста пъти докато е навъртяно кормилото а тов притупва 1-2-3 но не повече от 5-6 пъти.
          Между другото един колега с кола като моята има същото оплакване но и той не го е открил от какво е проблема.
          156 1,8 ТS 99
          Nissan Murano 2005

          Comment


          • #6
            имаш ЛС
            Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
            Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
            Горе главата, нищо че е празна...

            Comment


            • #7
              при мене като я ръчкам мн - се раздират тампоните на двигателя и аре същатаа работа - приготви си 500 лв и си готов.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Nikiboy Покажи съобщение
                при мене като я ръчкам мн - се раздират тампоните на двигателя и аре същатаа работа - приготви си 500 лв и си готов.
                Аз единия съм го сменял и смятам да върна стария на място (защотот го смених от глупост(мислех че ескъсан а той модела му бил такъва шума се чува само от дясно от другата страна е добре. Ти как всъщност поверяваш тампоните дали са здрави. И кой тампон ти заминава или всичките.
                156 1,8 ТS 99
                Nissan Murano 2005

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                  Аз единия съм го сменял и смятам да върна стария на място (защотот го смених от глупост(мислех че ескъсан а той модела му бил такъва шума се чува само от дясно от другата страна е добре. Ти как всъщност поверяваш тампоните дали са здрави. И кой тампон ти заминава или всичките.
                  Мне е тампон на двигател... Те обират вибрации и шума от лоши тампони е друг... по скоро като тракане.... а и мотора провисва - на Типото съм ги сменял на куп тези на мотора и на скоростната кутия. Сега за проблема ти пак на типото още имам нещо подобно - при някакви неравности се чува припукане от предното дясно колело, но не винаги и не при завиване. Преди някой да каже, че еди си какво ми е за смяна, ще кажа че всичко съм сменял - носачи, биалети, тампони, корм щанги, накрайници, лагери, карета, амортисиора, пружина, ланжерона и т.н. Каквото подлежи на смяна (и от 2те страни на предницата) е сменено и този дразнещ звук от време на време се появява някъде в дясно...
                  Alfa Romeo 156 1.8 TS 98' + FIAT Marea Weekend 1.9JTD 00' + FIAT Tipo 1.9TD 93'

                  Comment


                  • #10
                    Мнение от личен опит без претенции за техническа грамотност - тампон/и на двигателя.Симптомите са същите каквито имаше старото ми Рено.Как ги провериха : единия монтьор се качи в колата и подаваше рязко газ , а другия при отворен капак на двигателя ми показа как се клати и направо подскача двигателя.Смениха ми ВСИЧКИ тампони и това нещо изчезна.Когато ги оглеждаха имаше само един скъсан ,но другите бяха деформирани.
                    Пак повтарям - това е от личен опит без да имам претенции за нещо повече...
                    Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
                    Avensis 2011 -2.0 D-4D

                    Comment


                    • #11
                      що не напишем какво не е сменяно по въпросната кола,може би полесно ще се открие проблема,т
                      ова идея само,но не пречи да поразсъждаваме малко над това
                      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                      Горе главата, нищо че е празна...

                      Comment


                      • #12
                        Тампона на двигателя долния от дясно също е сменян с оригинален 170лв струваше. Вчера го свалях и разглеждах имаше малко износено (от триене) от едната страна и вътре "пишката" му стоеше леко на една страна, разпробих му по големи отвори и го преместих така че да стои вертикално надолу при отпуснат на него двигател. Срявнявах го със стария тампон той имаше повече износване но там беше в малко различна посока. Със стария тампон го нямах този проблем. Натягах и оглеждах горните тампони от дясно нямат скъсвания или повреди. Не е проблем да сменя тампоните но съм ги оглеждал всичките включително и средния и нямаха проблем.
                        Освен монтажа на долния тампон на двигателя има някакъв по особен монтаж с някакво фиксиране.
                        156 1,8 ТS 99
                        Nissan Murano 2005

                        Comment


                        • #13
                          Имах нещо подобно и се оказа тампон на двигателя.
                          Alfa Romeo 156 2.0 TS 1999

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от bilgiiski Покажи съобщение
                            Имах нещо подобно и се оказа тампон на двигателя.
                            Кой то всичките. и къде се чуваше шума.
                            156 1,8 ТS 99
                            Nissan Murano 2005

                            Comment


                            • #15
                              Имам същия проблем.Тропането се чува от време на време отпред от шофьорската страна.Утре ще я карам в сервиза и после ще пиша какъв е бил проблема.
                              алфа 156 1.8тс16v

                              Comment

                              Working...
                              X